środa, 27 lipca 2011

Frytki bez soli.Mleko bez tłuszczu.

Nie piję kawy w Starbaksie bo kawa z kartonowego kubka to nie kawa z zaparzacza na gazie.
Nie mam Maka bo nie umiałabym go obsłużyć.
Nie mam Ajfona,ponieważ nie lubię telefonów z pękniętą szybką na przedzie.
Nie pije mleka sojowego,ponieważ nie pamiętam żeby w szkole uczyli mnie, że soja daje mleko.
Nie jestem wegetarianką bo lubię karkówkę z grilla.
Nie mam rajbanów bo jestem ślepa jak kret i muszę nosić szkła jak denka od butelek.Inaczej nie poznam własnej mamy.
Nie wytatuowałam sobie gwiazdek za uchem bo wyrzuciliby mnie z pracy.

Nie jestem na czasie!Damn it! ( w wolnym tłumaczeniu: do diaska! pal sześć! do czorta! psia kość!)

Jem czisburgery,popijam kolą z pełną zawartością cukru,używam dużo soli, piekę chleb. Węglowodany to moja miłość.

Więcej grzechów nie pamiętam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz